تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

اعلام افزودن رویکرد جدید سایت ( معرفی اماکن میراثی و گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان )

  

با سلامی به بلندای تاریخ به شما عزیزان فرهیخته

 

با عنایت به شکل دادن دایره المعارفی وزین و عظیم برای استان سیستان و بلوچستانِ جان مدیریت سایت بنا دارد ظرفیتهای میراثی ، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان را به مرور معرفی نماید . در این رهگذر برای تحقق این هدف بزرگ و والا نیازمند یاری سبز شماست که هریک در حد وسع و توان با ارسال فایل های متنی ، صوتی و تصویری منطقه و شهر و روستای محل سکونت خود بعنوان بازویی توانمند  با نقش گزارشگر افتخاری دین خود را به آب و خاک و زادگاه خود ادا نمایید تا با این عمل مسئولانه شما ظرفیتهای فراوان استانمان به ایران و جهان معرفی شوند و زمینه حضور گردشگر در این ظرفیتها فراهم شود . ان شاّالله

 

ارادتمند همگی عبدالحمید خدایاری مدیریت سایت

راه اندازی کانال تلگرام سایت عبدالحمید خدایاری

سلام . سلامی دوباره به گرمای وجودتان .پس از وقفه ای کوتاه در فعالیت سایت بعلت مامور بخدمت شدن مدیر سایت از آموزش و پرورش به میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری به عنوان مدیر در شهرستان ایرانشهر و به تبع مشغله کاری فراوان ، اینک جهت پاسخگویی به نیاز کاربران برآنیم تا ضمن بروزرسانی سایت شما را با کانال سایت آشنا کنیم . برای دسترسی به مطالب از این پس به کانال تلگرامی سایت به آدرس تلگرام : www.telegram.me/khodayaar مراجعه نمایید .

با تشکر از صبوری شما ، مدیریت سایت

شیوه نامه ارزش یابی پیشرفت تحصیلی فارسی متوسطه (پایه ی اول)

به نام پروردگار

شیوه نامه ارزش یابی پیشرفت تحصیلی فارسی متوسطه ( پایه ی اول )

ارزش یابی یکی از عناصر بسیار مهم برنامه درسی است که تنها به پرسش‌های کلاسی یا آزمون های پایانی محدود نمی شود. وقتی که محصول برنامه درسی به شکل بسته آموزشی در اختیار مخاطبان و مجریان قرار گرفت، انتظار می‌رود معلمان به منظور اطمینان از میزان تحقق اهداف برنامه، از آزمون‌ها و شیوه‌های توصیه شده برای ارزش یابی استفاده کنند. پیشنهاد می شود در انتخاب شیوه های ارزش یابی اصول زیر رعایت شود:

 شیوه ی ارزش یابی با اهداف آموزشی و سایر عناصر برنامه متناسب باشد و معلوم کند که هر کدام از شیوه ها و مهارت ها چه دانش، مهارت و نگرشی را اندازه می گیرد.

 شیوه ی ارزش یابی باید با رویکرد برنامه تناسب داشته باشد، مثلاً در برنامه ای که فعالیت محور است، شیوه های ارزش یابی در عین توجه به فرایند آموزش، نتیجه و محصول آموزشی را نیز مورد توجه و سنجش قرار می دهد.

شیوه نامه ارزش یابی پیشرفت تحصیلی فارسی متوسطه (پایه ی اول)

تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)

HyperLink

گفتم که عمر ماه صفر رو به آخر است
دیدم شروع محشر کبرای دیگر است
گردون شده سیاه و فضا پر زدود و آه
تاریک تر ز عرصة تاریک محشر است
گرد ملال بر رخ اسلام و مسلمین
اشک عزا به دیدة زهرای اطهر است


رحلت پیامبر اکرم (ص) ، امام حسن مجتبی (ع) وحضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد.

دانلود آهنگ "امام رضا "از حامد زمانی

 

http://s1.picofile.com/file/8100951292/45.gif

 

بر گرفته از وب همکار ارجمند سرکار خانم شرافتی

تسلیت اربعین حسینی بر همه آزادگان جهان

بار بگشایید اینجا کربلاست  /  آب و خاکش با دل و جان آشناست

اربعین است اربعین کربلاست / هرطرف غوغایی از غم ها به پاست

فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) بر همه ی آزادگان جهان تسلیت باد.

نکات مورد توجه در ارزشیابی املای فارسی

توجه به  نکات زیر در ارزشیابی درس املا ضروری است.

به نام پروردگار

درود بر همه ی همكاران  گرامی دوره ی ابتدایی و متوسطه ی یك و دو

 

با توجه به پرسش های پیوسته ، لازم است در هنگام تصحیح برگه های املایی دانش آموزان عزیز ، به چند نكته ی زیر توجه فرمایند:

تشدید در املا ، نمره ندارد.

با توجه به این كه بود ونبود تشدید در شكل املایی كلمات در فارسی تاثیری ندارد؛بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد وهمكاران گرامی نباید نمره ای به آن اختصاص دهند و یا نمره ای به خاطر ننوشتن آن از دانش آموز كم كنند.

جدا یا پیوسته نویسی نمره ندارد

جدانویسی و پیوسته نویسی كلمات مركب ،سلیقه ی رسم الخطی است . هر دوشكل نوشتاری این گونه واژه ها( كتابخانه / كتاب خانه) از نظر ما درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره ای از دانش آموز كم گردد.

کاربرد نشانه ی کسره ی اضافه ی کوچک وبزرگ یکسان است

 

نوشتن كلماتی كه در تركیب آن ها از كسره ی اضافه ی استفاده شده ، كوچك یا بزرگ نوشتن این نشانه ( لانه ی بلبل / لانهء ) ، تفاوتی ندارد و نباید نمره كم گردد..

                             گروه زبان وادب فارسیدفتر تآلیف کتب درسی

                             تاریخ: شنبه 4 آبان 1392  ساعت: 15:22

تبریک عید قربان سال 92

 
نگاره: ‏عید قربان ، 
قصه ی عشق پسر
قصه ی اشک پدر
قصه ی دلدادگی
قصه ی افتادگی 
قصه ی مهر خدا
قصه ی شرم و حیا
قصه ی سوز و سرشت
قصه ی عطر بهشت 
قصه ی عید ضحی
قصه ی بی انتها
------
عید سعید قربان ، بر همه ی قربانیان مسلخ عشق خداوندی خجسته باد.دوستان خوبم من با تمام وجود و از ته دل همه را معاف نمودم و از شما نیز تقاضای بخشش و معافیت دارم . 
ارادتمند و مخلص شما : حمید خدایار‏
عید قربان ،
قصه ی عشق پسر
قصه ی اشک پدر
قصه ی دلدادگی
قصه ی افتادگی
قصه ی مهر خدا
قصه ی شرم و حیا
قصه ی سوز و سرشت
قصه ی عطر بهشت
قصه ی عید ضحی
قصه ی بی انتها
------
عید سعید قربان ، بر همه ی قربانیان مسلخ عشق خداوندی خجسته باد.
دوستان خوبم من با تمام وجود و از ته دل همه را معاف نمودم و از شما نیز تقاضای بخشش و معافیت دارم .
ارادتمند و مخلص شما : عبدالحمید خدایاری

شروع به کار وب سایت عبدالحمید خدایاری به مناسبت روز معلم

با استعانت از خداوند متعال

وب سایت شخصی عبدالحمید خدایاری به آدرس  www.khodayaar.ir  به مناسبت روز معلم یک هفته قبل از آن درتاریخ 5 اردی بهشت89 با هدف تشریح کتاب های ادبیات فارسی مقاطع راهنمایی ، دبیرستان ، پیش دانشگاهی و روش های نوین و فعال تدریس جهت استفاده دانش آموزان و داوطلبان آزاد و دبیران همکار شاغل در دو مقطع فوق و هم چنین درج آثار ادبی و علمی شاعر،پژوهشگر ونویسنده عبدالحمید خدایاری در فضای مجازی اینترنت شروع به کار نمود . در این راه متعالی نظرات و ایده های سازنده ی شما در جهت بهبود روزافزون وب یاریگر ما خواهد بود . چشم به راه نظرات شما هستیم .امیدواریم در مسیر درپیش رو اهداف متعالی آموزشی و پرورشی مورد نظر آموزش و پرورش ایران اسلامی حاصل شود . انشاءالله

 عبدالحمید خدایاری

دبیر ادبیات فارسی شاغل در آموزش وپرورش منطقه بمپور بلوچستان

عضویت در خبرنامه سایت