تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

اعلام افزودن رویکرد جدید سایت ( معرفی اماکن میراثی و گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان )

  

با سلامی به بلندای تاریخ به شما عزیزان فرهیخته

 

با عنایت به شکل دادن دایره المعارفی وزین و عظیم برای استان سیستان و بلوچستانِ جان مدیریت سایت بنا دارد ظرفیتهای میراثی ، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان را به مرور معرفی نماید . در این رهگذر برای تحقق این هدف بزرگ و والا نیازمند یاری سبز شماست که هریک در حد وسع و توان با ارسال فایل های متنی ، صوتی و تصویری منطقه و شهر و روستای محل سکونت خود بعنوان بازویی توانمند  با نقش گزارشگر افتخاری دین خود را به آب و خاک و زادگاه خود ادا نمایید تا با این عمل مسئولانه شما ظرفیتهای فراوان استانمان به ایران و جهان معرفی شوند و زمینه حضور گردشگر در این ظرفیتها فراهم شود . ان شاّالله

 

ارادتمند همگی عبدالحمید خدایاری مدیریت سایت


عبدالحمید خدایاری ، سیستان و بلوچستان ، ظرفیتهای میراثی سیستان و بلوچستان ، ظرفیتهای گردشگری سیستان و بلوچستان ، ظرفیتهای صنایع دستی سیستان و بلوچستان ، خدایار دات آی آر ، سایت عبدالحمید خدایاری ، تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری ،

ارسال نظر

سینما در ماشین با ایرانتیک می گوید : 1399/03/13 - 0:06

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت