تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

مراحل تصویر سازی و تصویر نویسی

khodayaar.ir

مراحل تصویر سازی و تصویر نویسی

همان طوری که نقاش قبل از این که دست به آفرینش بزند ، به دنبال ایده است و بعد نقشه ای برای پردازش این ایده در ذهن طراحی می کند . درست است شما برای نوشتن باید واژه ها و کلمات را کنار هم بچینید و با جملات و عبارت ها ، ایده ذهنی خود را بپرورید ، ولی نقاش با طرح و رنگ و ابزارهای کارش و زمینه ای که فراهم می کند ایده هایش را می پرورد .

دنباله در ادامه مطلب

سلام کاربر گرامی . برای استفاده از تمام مطالب در تارنما عضو شوید .در صورت ثبت نام با نام نامأنوس و مستهجن و ایمیل کذایی اکانت شما مسدود از فهرست اعضا حذف خواهید شد.با عضویت رایگان در این تارنما می توانید از تمامی خدمات فعلا به رایگان استفاده نمایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

مراحل تصویر سازی و تصویر نویسی ، تصویر سازی و تصویر نویسی ، مراحل تصویر سازی ، مراحل تصویر نویسی ، شیوه تصویر نگاری ، ایده ذهنی ، لفافه استعاره ، کنایه پنهان ، سه مرحله ذهنی ، تصویر پرداز ، نقاش و طراح ، نوشتن نوعی بازی ، دروس متوسطه اول ، بیان تخیل ،

ارسال نظر

سروش می گوید : 1394/09/28 - 19:09

خخخخخخ دست خوش ادمین چی گذاشتی

رویا می گوید : 1394/09/06 - 22:14

من هیچ دام از چیزاهایی را که می خواهید نمی دانیم چطو جای خالی ها را پر کنم


علی می گوید : 1393/09/16 - 19:18

خخخخخ متاسفم براتون شکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : برای خودت متآسف باش که فکرت معیوبه پسرجان . حیف همین اسم که روت گذاشتن!!!!

معلم بلاگ می گوید : 1393/08/21 - 22:40

سلام همكار محترم
وبلاگ خوب شما در معلم بلاگ ثبت شد و منتظر ارسال لینک های شما در معلم لینک هستم. یادتان باشد برای موفقیت در این مهم منتظر کمک و همکاری صادقانه شما همکار دلسوز و فداکار هستم. لطفا در صورت امکان این دو وبلاگ را (با لینک و درج کد لوگو، معرفی در وبلاگ، از طریق کامنت و....) به همکاران معرفی کنید.
لطفا جهت همکاری با ما برای جمع آوری لیست وبلاگ معلمان، در صورت امکان متن پست زیر را در وبتون منتشر کنید (به عنوان پست ثابت و یا هر طور که صلاح میدونید):
http://moalemblog.mihanblog.com/post/9

این هم کد لوگوی معلم بلاگ:



کد امنیتی رفرش
عضویت در خبرنامه سایت